BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates

Tuesday, February 8, 2011

Sana Sini Arsenal

Selesai perlawanan menentang Newcastle tempoh hari, Wilshere melalui Twitternya secara terbuka mengkritik cara Phil Dowd mengadili perlawanan namun FA memutuskan untuk tidak ambil tindakan kepada Wilshere.

  "Inconsistent refereeing needs to stop, it's killing the game. If Diaby goes, what's the difference between that and Nolan on our keeper?"


Tindakan FA itu menyebabkan banyak suara2 sumbang yang tetap mahukan Wilshere didenda sama seperti ketika Ryan Babel mengupload gambar Howard Webb dalam jersi ManU. Sambil tu Baccy Sagna juga meminta pengadil  memberi perlindungan kepada para pemain dengan memberi hukuman lebih tegas kepada sesiapa sahaja yang sengaja melakukan tackle2 berbahaya.


arsenal beat chelsea 3-1


Cerita yang satu ni sememangnya bukanlah halwa telinga kepada fan2 Arsenal, Chelsea yang baru membeli El Nino Januari lalu dengan rekod perpindahan British kononnya menyenaraikan El Kapitan Cesc Fabregas sebagai pembelian utama mereka musim panas nanti, sekali lagi dengan bidaan 50 juta euro. Cis...beli pemain mahal2 kalah jugak. Tapi kita pun tau kalau Cesc tinggalkan Arsenal dia hanya akan balik semula ke kampungnya, Barcelona dan bersatu semula dengan teman2 sepermainannya waktu kanak2 dulu seperti Messi, Pique and co


Jesus Navas...itulah nama yang kononnya menjadi sasaran pembelian Arsenal pada musim panas nanti. Juga semakin bertambah panjang nampaknya senarai goalkeeper yang 'berkemungkinan' dibeli Arsenal dengan penjaga gol Villareal Diego Lopez kini berada pada senarai teratas. 


***Tahniah juga kepada pemain kebangsaan Mohd Safee Sali yang telah mengikat kontrak dengan kelab Indonesia, Pelita Jaya. Moga2 dia boleh mengembangkan bakat serta menimba pengalaman bermain di negara jiran.***

0 comments: